Reclamații și garanție
Perioada de garanție începe la data primirii produsului de către consumator. Produsele sunt acoperite de o garanție de 24 de luni. Vânzătorul este responsabil pentru defectele produsului care există la momentul primirii de către cumpărător sau care apar în perioada de garanție. Aceasta nu se aplică defectelor cauzate de manipularea necorespunzătoare sau de deteriorări mecanice. Expedierea reclamației prin poștă: Expedierea trebuie trimisă prin poștă la următoarea adresă:
UNICATO s.r.o., Kostolná Ves 154, 97226 Kostolná Ves
- Vă rugăm să atașați o copie a facturii și formularul de reclamație, pe care îl puteți descărca de la linkul Formular de reclamație.
- Costurile de transport ale produsului reclamat către noi vă vor fi rambursate (la cerere) dacă reclamația este acceptată. Nu este necesar să adresați produsul reclamat unui angajat anume. Vom procesa fiecare reclamație fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 30 de zile, și vom informa clientul cu privire la evoluția acesteia.
Puteți contacta departamentul de reclamații prin e-mail la adresa info@unicatoshop.ro sau prin telefon la numărul +421 940 652 650.
