Transport gratuit în majoritatea țărilor UE pentru comenzi de peste 500 lei.

Termeni și condiții

Termeni și condiții generale

 

I.

Dispoziții de bază

  1. Prezentele condiții generale (denumite în continuare „condiții generale”) sunt emise de:

 

UNICATO Ltd.

ID companie: 46959254

Număr de TVA: 2023679966

Cod fiscal: SK2023679966

cu sediul în: Kostolná Ves 154, 97226 Kostolná Ves

înregistrată la Tribunalul Trenčín, Secția SRO, dosarul nr. 27552/R

detalii de contact:

email   info@unicato.sk

telefon +421911311795

www.unicatoshop.ro

(denumit în continuare „Vânzătorul”)

  1. Acești termeni și condiții reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale unei persoane fizice care încheie un contract de cumpărare în afara activităților sale comerciale, în calitate de consumator, sau în cadrul activităților sale comerciale (denumită în continuare „cumpărătorul”) prin intermediul unei interfețe web situate pe un site web disponibil la adresa de internet www.unicatoshop.ro (denumită în continuare „magazinul online”).
  2. Prevederile Termenilor și condițiilor fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Orice prevederi divergente din contractul de cumpărare vor avea prioritate față de prevederile acestor Termeni și condiții.
  3. Acești termeni și condiții și contractul de cumpărare sunt încheiate în limba slovacă.

 

II.

Informații despre produse și prețuri

  1. Informații despre produse Informațiile despre produse, inclusiv prețul produselor individuale și caracteristicile lor principale, sunt furnizate pentru fiecare produs în catalogul magazinului online. Prețurile produselor includ taxa pe valoarea adăugată, toate taxele și costurile aferente returnării mărfurilor, în cazul în care aceste mărfuri nu pot fi returnate prin poștă obișnuită din cauza naturii lor. Prețurile produselor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în magazinul online. Această prevedere nu exclude încheierea unui contract de cumpărare în condiții convenite individual. Prețuri
  2. Toate prezentările produselor din catalogul magazinului online au doar scop informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare pentru aceste produse.
  3. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor sunt publicate în magazinul online. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor enumerate în magazinul online se aplică numai în cazurile în care mărfurile sunt livrate pe teritoriul Republicii Slovace și al Republicii Cehe.
  4. Orice reduceri la prețul de achiziție al mărfurilor nu pot fi combinate, cu excepția cazului în care se convine altfel între vânzător și cumpărător.

 

III.

Comanda și încheierea contractului de cumpărare

  1. Costurile suportate de cumpărător atunci când utilizează mijloace de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) vor fi suportate de cumpărător. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.
  2. Cumpărătorul plasează o comandă pentru bunuri în următoarele moduri:
  • prin contul lor de client, dacă s-au înregistrat anterior în magazinul online,
  • completând formularul de comandă fără a vă înregistra.
  1. La plasarea unei comenzi, cumpărătorul selectează produsele, numărul de articole, metoda de plată și livrare.
  2. Înainte de a trimite comanda, cumpărătorul are dreptul să verifice și să modifice datele introduse în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul COMANDĂ. Informațiile furnizate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Condiția pentru validitatea comenzii este completarea tuturor informațiilor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea de către cumpărător că a citit acești termeni și condiții.
  3. Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare a primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de cumpărător la plasarea comenzii. Această confirmare este automată și nu este considerată o încheiere a contractului. Termenii și condițiile actuale ale vânzătorului sunt atașate la confirmare. Contractul de cumpărare se încheie numai după ce vânzătorul a acceptat comanda. Notificarea de acceptare a comenzii este trimisă la adresa de e-mail a cumpărătorului. / Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare a primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de cumpărător la plasarea comenzii. Această confirmare este considerată încheierea contractului. Termenii și condițiile actuale ale vânzătorului sunt atașate la confirmare. Contractul de cumpărare este încheiat prin confirmarea comenzii de către vânzător la adresa de e-mail a cumpărătorului.
  4. Dacă vânzătorul nu poate îndeplini oricare dintre cerințele specificate în comandă, acesta va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată va fi considerată un nou proiect de contract de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare va fi încheiat după confirmarea de către cumpărător a acceptării acestei oferte către vânzător, la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții.
  5. Toate comenzile acceptate de vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până în momentul în care primește notificarea de acceptare a comenzii de către vânzător. Cumpărătorul poate anula comanda prin telefon, la numărul de telefon al vânzătorului, sau prin mesaj electronic, la adresa de e-mail a vânzătorului, ambele fiind specificate în acești termeni și condiții.
  6. În cazul unei erori tehnice evidente din partea vânzătorului la indicarea prețului mărfurilor în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului la acest preț evident incorect, chiar dacă cumpărătorului i s-a trimis o confirmare automată a primirii comenzii în conformitate cu acești termeni și condiții. Vânzătorul va informa cumpărătorul cu privire la eroare fără întârziere și îi va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată un nou proiect de contract de cumpărare și, în acest caz, contractul de cumpărare se încheie după confirmarea acceptării de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.

 

IV.

Contul clientului

  1. Pe baza înregistrării cumpărătorului în magazinul online, cumpărătorul poate accesa contul său de client. Cumpărătorul poate plasa comenzi pentru produse din contul său de client. Cumpărătorul poate comanda produse și fără a se înregistra.
  2. La înregistrarea unui cont de client și la comandarea de produse, cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile în mod corect și veridic. Cumpărătorul are obligația de a actualiza informațiile furnizate în contul de utilizator în cazul apariției oricăror modificări. Informațiile furnizate de cumpărător în contul de client și la comandarea de produse sunt considerate corecte de către vânzător.
  3. Accesul la contul clientului este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul are obligația de a păstra confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesarea contului său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru utilizarea abuzivă a contului clientului de către terți.
  4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită terților să utilizeze contul clientului.
  5. Vânzătorul poate anula un cont de utilizator, în special dacă cumpărătorul nu și-a utilizat contul de utilizator pentru o perioadă lungă de timp sau dacă cumpărătorul încalcă obligațiile care îi revin în temeiul contractului de cumpărare și al acestor termeni și condiții.
  6. Cumpărătorul recunoaște că contul de utilizator poate să nu fie disponibil în mod continuu, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale terților.

 

V.

Condiții de plată și livrare a mărfurilor

  1. Cumpărătorul poate plăti prețul bunurilor și orice costuri asociate livrării bunurilor în conformitate cu contractul de cumpărare în următoarele moduri:
  • prin transfer bancar în contul bancar al vânzătorului la ČSOB Slovacia, IBAN: SK0675000000004020623166, sau ČSOB CZ, număr de cont 272016209/0300, IBAN: CZ4903000000000272016209
  • plata fără numerar prin card de plată
  • plata la livrare sau cu cardul de plată la primirea mărfii.
  • Împreună cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării mărfii în suma contractuală. Cu excepția cazului în care se specifică expres altfel, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării mărfii.
  1. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma corespunzătoare este creditată în contul bancar al vânzătorului.
  2. Vânzătorul nu solicită niciun avans sau altă plată similară din partea cumpărătorului. Plata prețului de achiziție înainte de expedierea mărfurilor nu este considerată avans.
  3. Conform legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul are obligația de a elibera cumpărătorului o chitanță de casă. În același timp, acesta are obligația de a înregistra vânzările primite la administratorul fiscal online sau, în cazul unei defecțiuni tehnice, în termen de cel mult 48 de ore.
  4. Mărfurile sunt livrate cumpărătorului:
  • la adresa specificată de cumpărător în comandă
  1. Metoda de livrare este selectată în timpul procesului de comandă.
  2. Costurile de livrare, în funcție de metoda de expediere și recepție a mărfurilor, sunt specificate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. Dacă metoda de transport este convenită pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, acesta suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestei metode de transport.
  3. Dacă, în conformitate cu contractul de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. Dacă, din motive care țin de cumpărător, este necesară livrarea repetată a mărfurilor sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a mărfurilor sau costurile asociate unei alte metode de livrare.
  4. La primirea mărfii de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și, în cazul unor defecte, să notifice imediat transportatorul. Dacă se constată că ambalajul este deteriorat, indicând accesul neautorizat la expediere, cumpărătorul nu este obligat să accepte expedierea de la transportator.
  5. Vânzătorul va emite un document fiscal – factură către cumpărător. Documentul fiscal este atașat la bunurile livrate.
  6. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție al bunurilor, inclusiv costurile de livrare, dar nu mai devreme de momentul recepționării bunurilor. Responsabilitatea pentru pierderea accidentală, deteriorarea sau distrugerea bunurilor trece la cumpărător în momentul preluării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să preia bunurile, dar nu a făcut acest lucru, încălcând contractul de cumpărare.
  7. Termenul de livrare depinde de alegerea transportatorului. Cu toate acestea, livrarea durează de obicei 2-6 zile lucrătoare.

 

VI.

Retragerea din contract

  1. Un cumpărător care a încheiat un contract de cumpărare în afara activităților sale comerciale, în calitate de consumator, are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare fără a da niciun motiv.
  2. Termenul limită pentru retragerea din contract este de 14 zile.
  • de la data primirii bunurilor,
  • de la data primirii ultimei livrări de bunuri, în cazul în care contractul se referă la mai multe tipuri de bunuri sau la livrarea mai multor părți
  • de la data primirii primei livrări de bunuri, în cazul în care contractul se referă la livrări periodice repetate de bunuri.
  1. Printre altele, cumpărătorul nu poate renunța la contractul de cumpărare:
  • privind prestarea de servicii, dacă acestea au fost îndeplinite cu acordul său expres prealabil înainte de expirarea termenului de retragere și vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, acesta nu are dreptul de a se retrage din contract și dacă serviciul a fost prestat în întregime,
  • pentru furnizarea de bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare, care nu pot fi controlate de vânzător și care pot apărea în perioada de retragere,
  • privind livrarea de băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, care pot fi livrate numai după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței, independente de voința vânzătorului,
  • livrarea de bunuri care au fost modificate în conformitate cu dorințele cumpărătorului, bunuri fabricate la comandă sau bunuri destinate în mod specific unui singur cumpărător,
  • livrarea de bunuri care sunt perisabile, precum și de bunuri care, datorită naturii lor, au fost amestecate irevocabil cu alte bunuri după livrare,
  • livrarea de bunuri în ambalaje sigilate care nu pot fi returnate din motive de sănătate sau igienă și al căror ambalaj de protecție a fost rupt după livrare,
  • o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru, ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil,
  • furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția vânzărilor bazate pe contracte de abonament și a vânzărilor de cărți care nu sunt furnizate în ambalaje de protecție,
  • privind livrarea de conținut electronic, altul decât cel pe suport fizic, dacă furnizarea acestuia a început cu consimțământul expres al cumpărătorului și cumpărătorul a declarat că a fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea acestui consimțământ, își pierde dreptul de a se retrage din contract,
  • în alte cazuri specificate în secțiunea 7(6) din Legea nr. 102/2014 Coll. privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii pe baza unui contract la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiilor comerciale ale vânzătorului, astfel cum a fost modificată prin reglementări mai puțin favorabile.
  • Pentru a respecta termenul de retragere, cumpărătorul trebuie să trimită o declarație de retragere în termenul de retragere.
  1. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate utiliza formularul model de retragere furnizat de vânzător. Cumpărătorul va trimite retragerea din contractul de cumpărare la adresa de e-mail sau la adresa de livrare a vânzătorului specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va confirma imediat primirea formularului către cumpărător.
  2. Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze bunurile vânzătorului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cumpărătorul va suporta costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate prin poștă normală din cauza naturii lor.
  3. Dacă cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul va returna cumpărătorului fără întârziere, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragerea din contract, toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, pe care le-a primit de la cumpărător, în același mod. Vânzătorul va returna fondurile primite cumpărătorului prin alte mijloace numai dacă cumpărătorul este de acord și dacă acest lucru nu implică costuri suplimentare.
  4. Dacă cumpărătorul a ales o metodă de livrare diferită de cea mai ieftină oferită de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costurile de livrare în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare oferite.
  5. Dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze fondurile primite cumpărătorului înainte ca acesta să predea bunurile sau să dovedească că le-a trimis vânzătorului.
  6. Cumpărătorul trebuie să returneze bunurile vânzătorului în stare intactă, nefolosite și necontaminate și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral orice cerere de despăgubire pentru deteriorarea bunurilor cu cererea cumpărătorului de rambursare a prețului de achiziție.
  7. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare din cauza epuizării stocurilor, indisponibilității bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor a întrerupt producția sau importul bunurilor. Vânzătorul va informa imediat cumpărătorul prin adresa de e-mail furnizată în comandă și va returna toate fondurile, inclusiv costurile de livrare, primite de la cumpărător în temeiul contractului, în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din contractul de cumpărare, în același mod sau într-un mod specificat de cumpărător.

 

VII.

Drepturi care decurg din executarea defectuoasă

  1. Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător pentru a se asigura că bunurile sunt lipsite de defecte la livrare. În special, vânzătorul este răspunzător față de cumpărător pentru a se asigura că, în momentul în care cumpărătorul preia livrarea bunurilor:
  • bunurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau așteptate de cumpărător în ceea ce privește natura bunurilor și pe baza publicității vânzătorului
  • bunurile sunt adecvate scopului declarat de vânzător sau scopului pentru care sunt utilizate în mod normal bunurile de acest tip,
  • bunurile corespund calității sau designului eșantionului sau modelului convenit, dacă calitatea sau designul au fost determinate în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
  • marfa este în cantitatea sau greutatea corectă și
  • marfa îndeplinește cerințele legale.
  1. Dacă un defect apare în termen de șase luni de la primirea mărfii de către cumpărător, se presupune că marfa era defectă la momentul livrării. Cumpărătorul are dreptul să își exercite drepturile care decurg dintr-un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. Această dispoziție nu se aplică bunurilor vândute la un preț mai mic din cauza unui defect pentru care s-a convenit un preț mai mic, uzurii bunurilor cauzate de utilizarea normală a acestora, bunurilor uzate pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură pe care bunurile îl aveau la preluarea de către cumpărător sau dacă acesta rezultă din natura bunurilor.
  2. În cazul unui defect, cumpărătorul poate depune o reclamație la vânzător și poate solicita:
  • dacă defectul poate fi remediat:
  • remedierea gratuită a defectului produsului,
  • înlocuirea produsului cu unul nou,
  • dacă defectul nu poate fi remediat:
  • o reducere rezonabilă a prețului de achiziție,
  • rezilierea contractului.
  1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract,
  • dacă produsele prezintă un defect care nu poate fi remediat și care împiedică utilizarea corespunzătoare a produsului ca un produs fără defecte,
  • dacă produsele nu pot fi utilizate corespunzător din cauza apariției repetate a defectelor sau a defectelor după reparație,
  • dacă produsele nu pot fi utilizate corespunzător din cauza unui număr mare de defecte ale produselor.
  1. Vânzătorul este obligat să accepte reclamații la orice unitate unde pot fi acceptate reclamații, sau la sediul social sau la locul de desfășurare a activității. Consumatorii pot depune reclamații și la o persoană desemnată de vânzător. Dacă reclamația consumatorului este gestionată de o persoană desemnată de vânzător, aceasta poate gestiona reclamația numai prin predarea bunurilor reparate, în caz contrar reclamația fiind transmisă vânzătorului pentru a fi gestionată. Vânzătorul are obligația de a emite cumpărătorului o confirmare scrisă cu privire la momentul în care cumpărătorul și-a exercitat dreptul, conținutul reclamației și metoda de soluționare a reclamației solicitată de cumpărător, precum și confirmarea datei și a metodei de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei acesteia sau o justificare scrisă pentru respingerea reclamației.
  2. În cazul în care consumatorul depune o reclamație, vânzătorul sau un angajat autorizat de vânzător sau o persoană desemnată are obligația de a informa consumatorul cu privire la drepturile sale care decurg din executarea defectuoasă. Pe baza deciziei consumatorului cu privire la drepturile care îi revin în urma executării defectuoase, vânzătorul sau un angajat autorizat de acesta sau o persoană desemnată are obligația de a stabili imediat modalitatea de soluționare a reclamației, în cazuri complexe, în termen de cel mult trei zile lucrătoare de la data depunerii reclamației, În cazuri justificate, în special dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării bunurilor, în termen de cel mult 30 de zile de la data depunerii reclamației. După stabilirea modului de soluționare a reclamației, reclamația, inclusiv remedierea defectului, trebuie soluționată imediat, deși în cazuri justificate reclamația poate fi soluționată ulterior. Cu toate acestea, soluționarea reclamației, inclusiv remedierea defectului, nu trebuie să dureze mai mult de 30 de zile de la data depunerii reclamației. Expirarea fără rezultat a acestui termen este considerată o încălcare gravă a contractului, iar cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare sau are dreptul de a schimba bunurile cu bunuri noi. Momentul în care cumpărătorul își exprimă voința (își exercită dreptul care decurge din executarea defectuoasă) față de vânzător este considerat momentul depunerii reclamației.
  3. Vânzătorul va informa cumpărătorul în scris cu privire la rezultatul reclamației în termen de 30 de zile de la data depunerii reclamației.
  4. Cumpărătorul nu are dreptul la drepturi care decurg din executarea defectuoasă dacă cumpărătorul știa că articolul era defect înainte de a-l prelua sau dacă cumpărătorul a cauzat defectul.
  5. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor rezonabile suportate în legătură cu reclamația. Cumpărătorul poate exercita acest drept față de vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.
  6. Cumpărătorul are dreptul de a alege metoda de reclamație și modul de soluționare a acesteia, dacă există mai multe opțiuni.
  7. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de secțiunile 499-510, secțiunile 596-600 și secțiunile 619-627 din Legea nr. 40/1964 Coll. Codul civil, cu modificările ulterioare, și Legea nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.

VIII.

Livrare

  1. Părțile contractante pot transmite între ele toată corespondența scrisă prin e-mail.
  2. Cumpărătorul va trimite corespondența către vânzător la adresa de e-mail specificată în acești termeni și condiții. Vânzătorul va trimite corespondența către cumpărător la adresa de e-mail specificată în contul său de client sau în comandă.

 

IX.

Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

  1. Consumatorul are dreptul să contacteze vânzătorul cu o cerere de despăgubire dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul a tratat reclamația sa sau dacă consideră că vânzătorul i-a încălcat drepturile. Consumatorul are dreptul să depună o propunere de soluționare alternativă (extrajudiciară) a litigiului la o entitate alternativă de soluționare a litigiilor dacă vânzătorul a răspuns negativ la cererea menționată în propoziția anterioară sau nu a răspuns la aceasta în termen de 30 de zile de la depunerea sa. Acest lucru nu afectează dreptul consumatorului de a întreprinde acțiuni legale.
  2. Autoritatea slovacă de inspecție comercială, cu sediul social în Prievozská 32, 827 99 Bratislava, nr. de identificare: 17 331 927, care poate fi contactată în acest scop la adresa Inspecția Comercială Slovacă, Inspectoratul Central, Departamentul de Relații Internaționale și Soluționarea Alternativă a Litigiilor, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, sau electronic la ars@soi.sk sau @soi.sk. Site web: https://www.soi.sk/. Platforma online de soluționare a litigiilor de la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător care decurg din contractul de vânzare-cumpărare.
  3. Centrul European al Consumatorilor din Republica Slovacă, cu sediul social la adresa Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislava, site web: http://esc-sr.sk/, este punctul de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului (UE) nr. 524/2013 din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea litigiilor în materie de consum).
  4. Vânzătorul este autorizat să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Inspecțiile comerciale sunt efectuate în cadrul competenței sale de către Oficiul districtual competent, Departamentul de licențe comerciale. Autoritatea slovacă de inspecție comercială supraveghează, printre altele, respectarea Legii nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare, într-un domeniu de aplicare definit.

 

X.

Dispoziții finale

  1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător sunt reglementate de legile Republicii Slovace. În cazul în care relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional, părțile convin că relația va fi reglementată de legile Republicii Slovace. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului în conformitate cu reglementările legale cu caracter general obligatoriu.
  2. Vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în relația cu cumpărătorul, în sensul prevederilor Legii nr. 250/2007 Coll. privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.
  3. Toate drepturile asupra site-ului web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv aspectul site-ului web, fotografiile, filmele, grafica, mărcile comerciale, logo-urile și alte conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în orice alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără consimțământul vânzătorului.
  4. Vânzătorul nu este răspunzător pentru erorile apărute ca urmare a interferenței unor terți cu magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia în mod contrar scopului prevăzut. Atunci când utilizează magazinul online, cumpărătorul nu poate utiliza proceduri care ar putea avea un impact negativ asupra funcționării acestuia și nu poate desfășura nicio activitate care ar putea permite acestora sau terților să interfereze cu sau să utilizeze în mod abuziv software-ul sau alte componente ale magazinului online, sau să utilizeze magazinul online sau părți ale acestuia sau software-ul într-un mod contrar scopului pentru care a fost conceput.
  5. Contractul de cumpărare, inclusiv termenii și condițiile, este arhivat de vânzător în format electronic și nu este accesibil publicului.
  6. Vânzătorul poate modifica sau completa textul termenilor și condițiilor. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg din perioada de valabilitate a textului anterior al termenilor și condițiilor.
  7. Un model de formular pentru retragerea din contract este atașat la termenii și condițiile generale.

 

 

Prezentele condiții generale intră în vigoare la data de 1 mai 2018.